vineri, 31 octombrie 2008

culori?

liber sa mergi pe apa, in vant si fum
fum din altii
cu ochii inselatori in doua culori
de 7 feluri
ce duc spre curcubeu
cu hipotermie.
dau speranta si apoi mi-o iau inapoi
inapoi la mine s-o imprumut mereu
mereu e tot timpul
timpul e doar al meu
gandesc in doar doua culori
nu in pastel
pastelul e pentru picturi si nu oameni.
gandesc in santuri
ce se sapa dupa ce trece el..timpul.
se surpa dupa ce mi-am lasat amprenta
si pielea e catifelata, o inghetata cu topping de ciocolata
lasata sa respire 7 minute cat mi-e cald provizoriu
si revin la fericirea exacerbata din fleacuri,
mulata pe mine.
cu parfum de indiferenta constanta
si detasare imprevizibila
imprevizibilul e la tot pasul,
in mii de culori.

Un comentariu:

Claudia spunea...

pacat ca uneori iti place griul :))))