miercuri, 17 septembrie 2008

black jack thrill pill

in fiecare zi ai la dispozitie 6 miliarde d efeluri de a muri
eu m-am ales cu acesta

sunt omul clepsidra
te iubesc pana mi se scurge toata durerea prin vene
dimineata o iau de la capat

lumina soarelui imi face rau, doare, creeaza o stare de intoxicatie ,arata ca am doua umbre
cea neagra e a mea

viata e un joc de-a spanzuratoarea:
o litera, o cicatrice, alta litera, senzatia sau dorinta
orice
nu-ti mai pasa de ce
sapi in pamant cu unghiile

in capul tau sunt toate soaptele, niciodata suficienta liniste
ea nu te aude

viata e o petrecere de lux toate sosetele sunt desperecheate
aud zgomot de sticle sparte, el aude inima cuiva foarte aproape

in fiecare noapte ai la dispozitie milioane de stele
aceleasi de aseara, de acum un an
stelele altora deja numite, nimic nou, doar intunericul dintre ele
la fel cu cel din ochii tai
de fiecare data altul

traiesti cu miere de viespi, mainile ti se innegresc din dorinta
lumina din palme e doar o iuluzie care atrage fluturii normali
fiecare insomnie, sau imposibilitate de a visa o infinitate de lucruri
un singur gand, o singura obsesie, viata ta, dragostea ta,
un singur chip in alt chip in alt chip
se indeparteaza de tine

ca bonnie & clyde
care demareaza in tromba ca si cum ar conduce o masina furata

Niciun comentariu: